Love in the air.

Tjenare.
Igår var jag med Julia som sagt , vi kollade på bio "I taket lyser stjärnorna". Den var faktiskt bra.
Sen tog vi bussen och tåget ner på stan och typ var där 5 min. Och sen gick vi hem.
På vägen hem gick vi förbi statoli och köpte hamburgare och coola. ( Jag vet vi är tjocka ).
Sen när vi kom hem till mig typ badade vi, och sen kollade vi bara på film typ. Idag var jag med Julia först och vi typ kollade på film, sen vare iaf träning, gick riktigt bra. Nu ska jag iaf försöka hitta ngn som har spanska glosorna tills imorn och sen ska jag plugga.
Nu ligger min mamma på akuten, hon red och ramlade av och hennes arm är typ av på 2 ställen och hon ska opereras imorn så hon kommer inte hem idag. Krya på dig mamma, <3

/ KYSSAR ANUWSI.


Kommentarer
Postat av: julia ericson

krya på henne!<3

2009-02-08 @ 21:26:36
URL: http://juliaericson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det går bra med Monkia!<3

2009-02-09 @ 15:59:27
URL: http://ahnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0