lördag/söndag. så jävla misslyckade.

hej allihoppa,

igår var jag med mathilda och det började med att jag träffade henne på stan och vi gick och köpte godis och sen pommes. när vi var på väg till tåget för att åka till heron och kolla på "i taket lyser stjärnorna" träffade vi daffy som fyllde år så vi snakcade lite med han. sen när vi nästan är framme på centralen ser vi att vårat tåg åker -.- då gick vi in på pressbyrån och drack kaffe ( vi har typ gjort det ngr dagar nu för at vi ska lära oss) iaf sen när vi kom fram til tumba klev vi av tåget ocg vi bah, nej men det är ju inte här vi ska stiga av x) så vi gick på igen, så vi ringde till rikard och frågade vart vi skulle gå av, och såklart skulle vi ha gått av i tumba ! haha vi typ åkte till tullinge och väntade på nästa tåg tillbaka och typ väntade där 20 minuter, sen när vi äntligen kommer till busshållsplatsen ser vi att våran buss inte går först om 50 min senare -.- så vi typ var där och bara va och så. sen när vi går på bussen kl 18.00 började också våran bio. när vi kom till heron typ drack vi kaffe , dansade dansmatta och typ bara dampade (a) sen åkte vi iaf hem med danne och hans pappa till mig och typ dog framför tv'n. vi är så himla misslyckade mathilda x'D
sen idag iaf typ färgade vi hennes hår och mitt löshår och sen typhar jag bara tränat, nu blire lite plugg och bara vara hemma med familjen.


puss påer alla.
// anuwsi .







Mathilda Linnea Svensson,
Du är min livskraft, utan dig ingen mig. Jag älskar dig över
hela mitt hjärta och jag kommer aldrig att släppa taget om dig.
Dagarna och stunderna med dig kommer jag aldrig att glömma.
Man har alltid så kul med dig, man kan aldrig hha tråkigt. " you make my day baby "
För-all-tid du och jag mathilda , du är så himla underbar.
Älskar dig över allt annat, du och jag längre än till döden.
/ din annie sporre



Kommentarer
Postat av: mathilda

jag älskar dig MEST BÄSTAVÄN !" <3333333

2009-02-09 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0