Går alla drömmar verkligen i uppfyllelse som det sägs ?

Hejsan.

Var sjuk både igår och idag. Ingen skola, inga kompisar.
Det äna jag har gjort är typ att kolla på tv. Sen när jag kände att nästan allt var bra nu , blev jag förkylld också.
Fast går till skolan imorn. Då blire väl matteprov och omprov på so.n. Jag orkar seriöst inte med skolan.
Skönt med lov näst vecka iaf. Vara ngn dag?
I helhet mår jag väl sådär, saknar dig verkligen Jennifer. Kan inte fatta att allt är slut. Du har gjort mig till den jag är idag och jag skulle kunna offra mitt liv för att få tillbaka oss. Du var verkligen min bästvän, min syster, min andra halva ja allt. Saknar tiderna och minnena med dig. Jag inbillar mig själv att allt ska bli som förut men det kanske är dags att glömma, det kanske är dags att inse att det aldrig blir som förut.
Idag har jag och Danne vart tsm 1 månad iaf. Älskar dig och det kommer hålla mycket längre.<3
Efter skolan imorn blire iaf Saara och Julia, Har massa att snacka om så ah.
Nu ska jag försöka sova lite elr nått orkar inte vara sjuk längre. ;(

Massa kyssar på er alla.
Anuwsi.





Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-19 @ 21:23:12
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: annaaaa

oj! hahah, men jag tkr du jag och fillefjonken ska vara :D(L)

2009-02-19 @ 21:24:04
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: svar till anna ;

OFC :D<3

2009-02-21 @ 14:26:04
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: Angela

Hej Annie.

Jag tycker du borde ta väl hand om dina vänner

och ta vara på dom. Matilda, Sara och Julia är väl dina närmsta vänner nu eller t.o.m dina bästavänner ?? Du kanske borde ta och tänka på hur dom känner det när du säger att du skulle kunna offra ditt liv för att få tillbaka tiderna med Jennifer ?? Tänk på vad du har, en dag kan det vara borta. Ha det så bra, kramar // Angela

2009-02-22 @ 04:05:20
Postat av: svar till angela ;

hej. jag har ingen aning om vem du är eller nått. Du har ingeting med det här att göra. Både Julia saaara och mathilda vet hur jag mår. dom är mina bästavänner och dom finns alltid här för mig som juag finns här för dig.

seriöst du vet inte ens hur det är så säg ingenting. ta reda på mer info innan du skriver ngt. Dom vet att jag aldrig skulle släppa dom. precis som jag aldrig släpper jenifer.

kram annie

2009-02-22 @ 13:42:55
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: saara&mathilda

2009-02-22 @ 15:24:25
Postat av: saara&mathilda

angela du ska fan inte lägga dig i, du ve tint ehur annie har det, vet du hur dåligt hon har mått över det där med jennifer, och vi har funnits där&stöttat henne så mycket som vi kan, och hon har gjort samma sak för oss !

annie är världens bäästavän, och du kan inte säga något annat.

speciellt inte när du inte känner henne ?

okej hon skulle offra sitt liv för jennifer, men vem skulle inte offra sitt liv för någon som betyder så mycket som jennifer gör för annie ? du kanske inte skulle de? men det skulle annie.

och du vet säkert ingenting om vad som har hänt mellan annie och jennifer, om du visste skulle du förstå.

har aldrig du förlorat en bästavän som du skulle offra livet för ? det har vi, och vi vet hur det känns. det är därför vi stöttar annie så jävla mycket det går. tänk innan du öppnar din jävla käft.



annie.. vi finns alltid här, och du ska ta&skita i den där angela, vad hon tycker betyder ingenting för dig&jennifer, ni vet själva hur ni har de, hon vet ingenting.

vi älskar dig mest annie ! /s&m <3

2009-02-22 @ 15:31:29
Postat av: svar till saara&mathila ;

tack tjejer. Den där Angela behöver ju an inte lägga sig i ? hon vet ingenting! jag älskar er mest. ni vet att jag offrar allt för er också och ni vet hur jag har det just nu . men ni ska veta att jag alltid finns här fr er som ni inns här för mig.

pusspåer mina bästavänner. ni betyder mest ör mig. det vet ni ! <3

2009-02-22 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0