gamla tider kom tillbaka.

lita aldrig på ordet föralltid, man föralorar alltid den man älskar mest,

jennifer nyberg,
 jag kommer alltid att minnas dagarna med dig, vi hade aldrig tråkigt.
5 år med dig asso tack, du har gjort mig till den jag är idag , jag kommer aldrig
att glömma allt du någonsin gjort för mig.
gumman jag älskar dig och det håller jag fast vid. tack för alla stunder och minnen som vi har delat tillsammans, du är en del av mig.
efter sommaren 08 har ingenting vart som förut, vi gled som fan under sommaren.. men vad som än händer kommer minnena leva kvar i mig. du är som en syster för mig.
du är den ända som någonsin har offrat allt för mig, du la ner all tid du kunde på just mig,
det är det finaste ngn har gjort för mig. jag glömmer aldig dagarna med dig, " knarkgubben" " när vi tog kort ute och trodde vi var hur snygga s0om helst " " alla hjärtansdag 08" " när vi alltid byggde kojor under bordet i vardagsrummet" "när vi lekte tåg med godssedjur" asso preics allt som vi har gjort har en sån jävla stor betydelse för mig,
vi har delat både gråten och skratten, tack för allt gumman.
jag älskar dig.



felizia borg,
minns du alla fredagar förut ? när du kom till mig och vi åkte till stallet sen fixade vi oss och åkte till vg med alla..
förut var vi nästan varje helg och sov hos ngn men nu har vi inte vart på evigheter.. jag saknar verkligen tiden då vi var som taitast. när vi gjorde vårt egna lillahus  på min vind, och lyssnade på mika-lollipop en  hel jävla dag.
jag minns fortfarande hur glad jag var då. och jag minns fortfarande hur mkt vi garvade
för om man tänker efter, vad skulle jag ha gjort utan dig ? du betyder så himla mkt för mig
och jag ångrar vekligen inte att jag lärde känna dig.
puss på dig tjejen jag älskar dig.

cassandra cossi.
jag minns när jag började snacka med dig på lunarstorm, jag var nervös när jag skulle skriva till dig första gången men jag ångarar verkligen inte att jag gjorde det.
du fick mig attt börja i fotboll , och de är verkligen stort.
jag minns förut när vi var nästan hela tiden, när du jaag och melinda sov hemma hos mig ocg var vakna hela nätterna. :') eller när du sov hos mig och vi sov typ 4 timmar på 2 dagar,
glädjen som du ger mig är bland det bäst jag har. du får mig alltid att skratta när jag helst vill gråta.
du är underbar cassi. jag önskar verkligen att vi kommer börja vara mer som förut, för jag älskar dig verkligen.
du och jag genom allt tjejen.

ni kommer alltid att betyda jätte mkt för mig tjejer jag älskar er mer än ord kan förklara. <3

Kommentarer
Postat av: cassandra cossi

Naw annie, jag skrattar alltid så jäkla mycket och du gör träningarna roliga. Du har en så otroligt stor plats i mitt hjärta och de finns inga ord för hur mycket du betyder för mig. Jag älskar dig verkligen och jag vill så jävla mycket ha tillbaka tiden med dig, du är en ängel utan vingar! äälskling

2009-02-08 @ 22:46:33
URL: http://caasandras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0