borta bra men hos julia bäst (a)

Nu sitter jag hemma hos Julia, och vi typ försöker bestämma vad vi ska gör ikväll(a) Ah, skolan idag var helt okej, hade prov och det gick väl bra. Hihi, sen efter skolan gick iaf jag och Julia hem till mig och käkade nuddlar och kollade på film,sen typ kom hennes mamma och hämtade oss till Jules. Nu ska vi ner på stan och käka sen försöka hitta ngt härligt folk att vara med, sen blire någ film hos min bebis och sen sover jag här (a) mer kommer senare eller imorn.

danielsoini , you make my day. I love you most boyfriend. You are the music in me.
puss pådig. <3

//anuwsi -



Kommentarer
Postat av: julia ericson

jag älskar dig mest beby

2009-02-07 @ 10:46:04
URL: http://juliaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0