Bästevän og jég!

Hej allihoppa.

Nu är jag hos Filip och vi ska snart göra pannkakor och sen kommer Danne och Rikard.
Igår vare iaf Melodifetsivalen med Rikard och Filip. Det var jätte kul.
Sen kollade jag och  Filip på " YROLL" (bästa filmen jag svär. Julia du har sjuk humor så du skulle älska den. Typ Anna med.) HAHA.-
Egentligen skulle vi till baghuset, men fick inte för att jag är förkyld ? Haha.
Blev inte så långt för jag är hungrig oxh det är Filip med (a)

pusspåeralla.

/ anuwsi.




bästevän og jeg. (a) <3

bästevän, jeg kan ikke sovva! - hö-hö de kand ikke jég heller.
Bästevän, jeg kan ikke cykle! - höhö, de kand ikke jég heller.
Bästevän, jeg kan ikke simm! - höhö, de kand ikke jég heller.
HAHAHAHHAHAHAHHAHA

Kommentarer
Postat av: JULES RULES

haha, låna den av filip så ser vi den ngn gång på lovet :) ? älskar dig <3

2009-02-22 @ 14:48:52
Postat av: svar till Jules Rules ;

2009-02-22 @ 23:20:26
Postat av: svar till Jules Rules ;

HAHAH ahh lätt :) älskar dig <3

2009-02-22 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0