alla <3-s dag.

Tjo.

Igår vare hel dag med My och Filip. Vi typ var mest hos my och badade och massa, vi satt i badet i 1 och en halv timme (a). Efter det blev det typ gå hem till mig och vi gjorde massa annat också. Men iaf, idag är de alla hjärtans dag och nu ska jag typ fixa mig , sen blire Julia och sen drar jag till kusinerna, och sen blire kanske sova hos Danielälskling.
Ah har inte så mkt att skriva men alla får ha en toppen dag.
Hoppas det blir många kramar och pussar för er ;D

//Kyssar anuwsi


 


för exakt ett år sen var det du och jag.Jag minns när vi åkte ner på stan och kollade på " P.s i love you". Jennifer jag har kvar rosen jag fick av dig då.. Jag saknar dig dig verkligen och skulle offra allt för att få tillbaka det gammla med dig. Men det kanske är en dröm som aldrig går i uppfyllelse, men du ska veta att jag tänker på dig varje dag. Du var verkliugen mitt allt, och min Bästavän. Du har gjort mig till den jag är idag. Jag glömmer dig aldrig.

/ din annie.


Kommentarer
Postat av: andrea

gah, va söt text till jennifer.

hoppas verkligen att hon tar åt sig.

puss

2009-02-17 @ 14:29:41
URL: http://rebeccandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0