"VAKNA MED THE VOCIE"

hejsan.

sitter och kollar på "vakna med the vocie", och ska strax gå och möta filip och sen gå till skolan.
har matte och idrott idag typ, haha. '

dagens outfitt blev:
Ett vit linne från jc.
Jeans leggins från bikbok
En adidias tröja från stadium.
jag har typ verkligen inte orkat fixa mig, satte upp håret i en slarvig knut (a).

slutar 20 i 3 idag och efter de ska jag till stallet någongång, och rida :)

någon mer än jag som har saknat vakna med the vocie i sommar?
det är skönt att de är tillbaka nu, haha.
jag kollar på det varje morgon, det är jätte bra.

vi hörs allihopa.

ciiiiiaow

Kommentarer
Postat av: frida

haha jag har saknat vakna :D

2009-08-26 @ 22:42:54
URL: http://friispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0