jag har saknat er tjejer

Hej bloggen!

nu sitter jag i soffan, är nyvaken och anna är också här.
igår var vi uppe i stan som sagt sen drog vi hem till mig och typ laga mat och massa.
sen drog jag och mathilda till södertälje med mathilda sen blev vi upp hämtade
av saaras föräldrar, så åkte vi ut till alphyddan och träffade henne.
MAS var ute och paddlade och det var skit kul!
jag har verkligen saknat er tjejer ..
idag vid ett ska anna dra så då ska jag vara med julia.
ska bli kul , det var länge sen !
skriver mer senare.


ciiiiiiiaaow
annie

Kommentarer
Postat av: mathilda

älskling, vi börjar om från ruta 1 ..

vet du hur kul jag hade ?

jag kunde inte sluta le för jag insåg hur mycket jag saknat er ( spec dig eftersom att vi aldrig är längre ) jag trivs så jävla bra med er tjejer.

MAS , inristat i mitt hjärta.

älskar dig mest bästavän! <3

2009-08-06 @ 15:36:16
URL: http://vildatildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0