härlig dag - faktiskt !

hej igen.. som sagt sov jag hos danne igår, vi somnade typ på en gång, efter att alla gått..
sen idag gick vi väl upp 11, eller ah han hade ju redan vart uppe eftersom hans "framville" är såååå viktigt för han..
men jag ska kanske inte säga något .. :$
iallafall , sen idag drog jag hem och fixade mig och sedan kom anton med mopen och vi åkte och kollade på "östertälje bois - assyriska" matchen..
jadu de gick ju inte så bra för ÖB , men ah haha. 4-1, tihi, fast det viste typ alla innan endå så .. ! :)
sen åt ia jag , danne , rikard och anton på max! (TJOCKISVARNING) ..
nejdå men det var goooott!
sen drog vi hem till oskar och typ kollade på film ..
efter det drog vi hem och åkte och badade i torpa, inte länge alls, det var typ svinkallt men aah.
efter de var vi typ bara och myste :) .
imorn jobbar danne, eftersom hans pappa bestämt de :@ plus att han ska göra det tisdag och onsdag också..
och man blir ju typ deprimerad när alla snackar om att skolan börja snart !
en vecka liksom!
menmen, nu ska jag kolla på film , och kolla efter någon härlig låt på youtube ! :)

jag vet att ni älskar mig :)
kram annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0