det finns inget finare

Godmorgon.

Nu sitter jag hemma och kollar på "P.s I love you". Skit gullig film!
Igår kväll sov Danne hemma hos mig iallafalll, vi kollade på "I taket lyser stjärnorna" med min famlij
och sen typ inte så mycket mer. Mysigt vare :)

Idag har jag typ bara vart med han, sen drog han för ett tag sen för han har snart mtach.
Men senare ska jag vara med han igen. Och kanske så kommer Anna och Filip hit.

Händer väl inte så jätte mycket mer idag. Tihih.

puss och kram !



"det finns inget finare än det vi kallar vänskap"


Kommentarer
Postat av: mathilda

naw gumman! älskar dig mer än vad ord kan beskriva! <3

2009-08-29 @ 23:53:30
Postat av: Kia

fin ny header! :) <33

2009-08-30 @ 11:38:24
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0