deprimerad!

jag vet att jag skulle sova, och att det förra inläget var det sista.
men seriöst jag r deprimerad!
skolan börjar ju om en vecka ! snart behöver man gå upp kl halv 7 varje dag, fixa sig och sedan gå iväg till skolan.
vara där i 6 1/2 timmar. och sedan gå hem, va med kompisar. träna och sen nästa dag samma sak.
5 gånger i vekcan kommer det vara så.
alltså, huvudvärk, dåligt sovande , och pluuuuugg!
sen en sak till !
JAG BÖRJAR 8.AN! jag får betyg, allting blir på " allvar" nu känns det som.
måste verkligen sköta mig nu ju.
hur fan kommer de gå ? ..
allt kommer bli helt fuckat :s
typ läxor och massa. okej nej , vi får inte läxor, men man orkar ju typ inte sitta i skolan hela dagen helt still och plugga så de blir väl massa att ta hem!
ucsh nej, jag mr verkligen dåligt ! haha.
menmen, jag vet att ni säkert inte vill sitta och läsa om mina små "problem".
nej men små är dom inte, jag tycker det här är jobbigt.
jeje puss på er !



Kommentarer
Postat av: mathilda

vi klarar det tillsammans!

en dag i veckan drar vi till stan, pluggar på biblan & sen efter belönar vi oss själva med en fika!? tjockt najsigt ;) ?

<3

2009-08-10 @ 10:20:53
URL: http://vildatildaaw.blogg.se/
Postat av: madeleine

du behöver inte oroa dig, det är i stort sett samma sak som sjuan. bara att det är nya saker du lär dig.

Det kommer gå jättebra Annie ;)<3

2009-08-10 @ 11:25:52
URL: http://maddeey.blogg.se/
Postat av: Melisa,

meen det är verkligen säääämst!

Hur kul det än kan vara att träffa alla kompisar ,

kanske få nya... Så är det sjukt mycket bättre med SOMMARLOV!! :''(



Tiden går fort när man har kul, <3

2009-08-10 @ 23:42:48
URL: http://findthewilltostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0