dags att krypa ner i sängen ..

som sagt .. nu börjar jag blogga igen. så det är bara att förstsätta läsa!
ska vekligen försöka göra den så intressant som möjligt .. som knappast kommer gå! hahah..

hade tränign nyss , riktigt skönt, nu ska jag jobba på vikten och musklerna ! annie goes biff snart.
nerå men ni fattar.
ska fixa blogg designen i vekcan, eftersom den är riktgit ttråkig just nu.
det har inte hänt speciellt mycket medans jag hade min "bloggpaus".
men ah ..

jag har iallafall bestämt mig för att börja rida igen. ska brja med typ en gång i vekcan och sen typ fortsätta uppåt.
det är ganska mycket fotboll nu också, men det minskar ju snart så då blir de mer ridning.

nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film tror jag :)

ciiiiiiaoow
annnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0