fyfan vad jag INTE saknar dig.

Tjaaaa

Idag blir ännu en lång dag framför tvn och datan. Känner mig lite bättre men fortfarande inte bra.
När jag blir frisk och kommer hem från kreta ska jag satsa ALLT på fotbollen. Asso har missat så jävla mycket för att jag vart sjuk och sånt .. Har vart med på 1 träningsmatch av typ 6 liksom ? .
Jejeje, blir väl ingen träning den hära vekcan heller, och sen tror jag det är tränings läger i helgen (?) så får väl se hur det blir med det. Men ah, nästa söndag åker jag iallafall. Bort till solen och värmen. Ska bli så skönt att åka bort en vecka och bara ha det soft och ligga och sola och bada hela dagarna med familjen.
Missar en vecka i skolan också så det blir också skönt. Inte för att skolan är så jobbig just nu men aah, skönt ändå.
Det är ju ändå bara ngr skoldagar kvar. Vet inte när jag kommer tillbaka till skolan men som mest blire 6 skol dagar, efter som vi har UF dagar torsdag/fredag vecka 18.
Jeje , sitter nu är och kollar på "Uggly Betty" och har så tråkigt som man kan ha. haha min syster är hemma idag också iallafall så skönt att man inte är helt ensam.
Aja kommer väl mer ikväll eller något.

Ha det bäst.
P U S S A R / annie




" Det sägs att tiden läker sår, men minnena dom går, tillbaka till igår. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0