You are my sun when the rain is faling.

Hejsan , haft en bra dag ? (:

Nu sitter jag och Julia och kollar på "Fucking Åmål".
Först idag vaknade jag och märkte att INGEN typ kunde vara med mig ! Iallafall Julia blev räddaren i nöden
för Saara skulle vila , jeje.. Vi typ var på stan och käkade, gick runt, satt vid maren , träffade Julias pojkvän m.m.
Sen drog vi hem till mgi och typ kollade på tv och bara hade det mysigt.
Efter ett tag drog vi bort och åt glass och dissade några killar ? ;o
HAHA töntar vi är , vi vet men ah ..
Sen drog iallafall Julia (efter att jag gjort så hon missade sittt tåg (a) )
Sen gick jag hem kollade runt lite på datan , gick och handlade med min syster och lagade middag.
Sen kom Julia igen, och hon ska sova här, eller ah vi ska typ dygna men det gick ju bra förra gången eller vad sägher du ?
Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl Julia ett tag , sen typ träffa Eddie någon gång.
Jeje , nu ska Julia skriva blogg och jag ska fortsätta kolla på filmen .

Ha det bäst allihoppa.

KYSSAR annie .



SAKNAR DIG DANNE! det är fan hemskt att vi inte träffats på en hel jävla vecka.. Älskar dig mest pojkvän !
pusspådig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0