15/4-09

Hejsan.

Nu sitter jag och kollar på "du är vad du äter" det är verkligen inte kul. Man blir bara så jävla äcklad (?) men ah finns typ inget annat. Men ah idag vare iallafall ännu en skoldag.
Det var väl helt okej, sov inte mycket i natt så var jätte trött på förrmiddagen. Aaja gick väl bra ändå. Efter skolan stannade jag Danne, Rikard och Gustav i skolan ett tag. Dom typ spelade "mobilspel" och sen typ mobbade
dom mig för en bild på mig .. hehe usch.
Efter ett tag började vi gå hemmåt. Det var MASSA mysor på vägen hem och ucsh är verkligen rädd för dom. Hehe, självklart skulle Rikard och Danne bära upp mig och " lägga " mig bland alla myror, fast ibland är dom snälla så dom gjorde det aldrig. (tur för dom!)
Jeje .. Vi stod och snackade ett tag vid rödljuserna men sen gick jag iallafall hem.
Stressade jätte mycket för jag trodde tränignen var en timme tidigare än vad den egentligen var .. haha aja, sen vare iaf tränning. Gick riktigt bra , har verkligen saknat att spela.
Jeje, imorn äre först skolan iallafall sen blire stan med Mathilda. Vet inte riktigt vad vi ska göra, äta på Nancy iallafall och sitta vid maren.
Jeje skriver mer imorn.

Ha det bäst.
P U S S / annie .




Saknar dig Lucas, Jag kommer och hälsar på snart !

Kommentarer
Postat av: ANNA

Åh, jag älsakr den bilden på dig och Lucas! Stolt fototgraf är jag faktsikt! hahaha, i miss u. ses på lrödag ;* <3333

2009-04-15 @ 23:46:24
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: saara ruotsaari <3

ÅÅÅÅÅH JAG SAKNAR FAKTISKT LUCAS ! ;o <3333

hahah

2009-04-16 @ 23:14:26
Postat av: svar till anna ;

haha jag älskar den ocks (a) fan att jag inte kunde vi måste träas snart! <33

2009-04-20 @ 11:40:54
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: svar till saara;

hahahaha saara vi ska ut till stallet och göra du vet vad x) HAHAHAHA älskar dig mest <3333333333

2009-04-20 @ 11:42:13
URL: http://anuwsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0