Det kommer inte hända igen.

Hej alla små kycklingar ..

Kvällen igår var riktigt lyckad. Vi drog till Mörby vid 6 tiden och träffade Amel. Då drog vi till "Sundet" och träffade Kim och Samuel. Efter det kom typ massa folk och vi typ grillade och hade massa mysigt. Efter ett tag drog vi hem till Simon och hade massa dampskoj! .
Idag blev det en lång dag i kalmar med massa shopping. Fick med mig hem, En svart t-shirt från gina tricot, Ett par rosa örhängen från Glitter, Ett hårband från Glitter och hårspary. Blev inte så mycket men nöjd ändå.
Hittade lite saker som jag ska köpa med mamma när jag kommer hem också. Försöte hitta något till Danne som fyller år på söndag men det gick ju som det gick .. Någon som har någon ide om vad jag kan köpa ? Skriv gärna då!
Nu är det bara en kväll och en dag kvar tills vi beger oss hem. Jag saknar verkligen Södertälje ..
Jeje .. Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, vi ska väl hitta på något roligt.
Tack för allt stöd igår kväll Rikard. Jag älskar dig mer än ord kan förklara Storebror. Du och jag längre än till döden. <3






Det var den t-shirten jag köpte. Haha vet att jag och Julia är jääätte coola och köper likadana men jeje..

Ha det bäst. Vi ses snart.
P U S S / annie .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0