Tänk alla gånger som jag ärligt tänk att ta mitt liv.

Tjenare.

Happ, sitter hemma idag igen, fortfarande sjuk.
Igår var jag bara hemma och tog det lungt, koillade på ngr filmer och massa tv.
På kvällen åt jag och Syster från kebaben för mina föräldrar var på ngn teater typ ?
Iallafall blir ingen träning idag heller, men tror jag blir frisk så jag kan vara med på
tränings lägret i helgen. Fast känns inte så skönt när man ska gå upp typ 7 hela helgen , haha jeje de
blir kul.
Men det finns absolut ingenting att göra hemma själv. Har inga bra filmer och finns verkligen ingenting på tvn.
Haha orkar typ inte ens skriva men ah , har typ inget bättre för mig.
Skönt att matteprovet var förra veckan iaf så jag har det gjort. Annars hade jag ju missat det.
Tror jag ska försöka gå till skolan imorn, men känns som att jag kommer gå dit och smitta alla typ . Men ah vi får se.
Men går jag inte imorn kommer jag inte träffa danne först på måndag. Och har inte träffat han sen i lördags !
Usch jag sakanr dig jätte mycket älskling !
Just nu går tiden så jävla sakta och jag vet inte vad jag ska göra .. Någon kan ju gärna få ringa och muntra upp mig, det är inte speciellt kul hemma. Jeje ..
Läste iallafall genom HELA min blogg igår . Var lite jobbigt faktiskt , fick mig att tänka på mycket
gammalt och guuud vad jag saknar det.
Deklart de är bra nu och så men det känns som att allt gammalt var bäst !
Aja det gamla kommer kanske aldrig tillbaka men i mina tankar kommer det alltid att finnas kvar.
Och jag är typ HYPER GLAD för om bara 12 dagar åker jag till Kreta ! Usch vad skönt det ska bli. Jeje .
Ska kolla på någon film nu tror jag och så.

Ha det bäst alla
Kyssar / annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0