Sommar är nära !

Hellu.

Ah blev hemma idag ockå, och det är synd för nu får jag inte träffa Danne först på måndag! Jeje ..
Vaknade runt halv 9 idag , då kolladde jag typ på tv och kollade runt lite på tvn.
Efter ett tag kom mamma hem och då åt jag samtidigt som jag kollade på "Tsatsiki", och han är fett lik Danne !
Haha, jeje.
Efter det satt jag ute på ballkongen och solade. Riktigt skönt faktiskt , blåste lite men det var skönt. Nu
har jag verkligen sommar känslan inne. Fett skönt, snart är det sommar.
Idag bli ännu en dag med bara slapp, ska sola mer senare idag tror jag . Men ah mycket mer än så händer inte.
Missade ett prov idag i skolan . Får väl göra det nästa vecka eller något.
Har inte mycket att skriva eftersom jag bara sitter hemma och ruttnar i soffan. Men ah , ni får ha det bäst allihoppa-

Kyssar / annie




" Vem försöker jag lura, jag kan inte släppa dig. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0