Skiter i dig nu .

Helu.
Vaknade runt kvart över 11 med julia och vi typ kollade på tv och så.
Sen fixade vi oss lite fort och sedan tog tåget till stan. Träffade Mathilda på tåget och var med henne en liten stund, men hon drog typ direkt. Sen drog vi till Grussåsen och träffade Eddie & Wille iaf. Var inte där länge, vi käkade och så sen drog vi tillbaka till stan igen. Vi typ gick runt och gjorde igenting eftersom att alla är så tråkiga ochj inte var där.
Sen satt vi på centralen ett tag med Felicia och snackade och blåste "såppbobblor" hihi , man blir ett glad av det ! ;o
Ah sen efter det drog jag hem och bara tog det lungt. Ikväll ska jag vara med Filip och Rikard och typ kolla "Wipeout" ah mycket mer än så händr väl inte. Gjort idag ?
Imorn får jag träffa min älskling iallafall ! tack gode gud jag dör snart om jag inte får träffa han !
Hoppas alla haft en toppen dag, det har iaf jag.

Kyssar anuwsi.



Lär dig livets stora gåta glömma, älska och förlåta.

" Kom inte tillbaka, jag vill inte ha något med dig att göra, du betyder mycket men kom fan inte tillbaka. Du är inte värd mig eller min tid. Ha det så bra, men glöm inte, jag kommer aldrig tillbaka efter allt du gjort! Jag ger dig aldrig en ny chans. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0