önskar bara att du var som förr.

Hejsan, har ni det bra?

Nu sitter jag i skolan med Mathilda, Saara och Julia, efter skolan blire stan med Mathilda & Saara.
Vi ska äta på Nancy och Mathilda ska köpa en bikini. Eftersom hon åker till Italien på FREDAG ! ;o
Sista dagen i skolan idag. Sen 5 sköna långa lediga dagar och sedan drar jag till Kreta !
Fast käbbs inte ens skönt att åka dit längre det var 10 grader där för några dagar sen .. Då är det fan varmare här hemma. Jeje .. skönt att komma bort ett tag.



Saara jag saknar tiderna med dig. Det ända jag vill är att få tillbaka dom .. Du är det bästa i mitt liv glöm aldrig det.



" Det känns inte likadant mellan oss längre.. "


Kommentarer
Postat av: sr

annie, jag saknar tiderna med dig mest , det går vekrkligen itne att beskriva ..

jag vill ha tillbaka allting , jag skulle göra allt för att få det tillbaka .

kommer du ihåg , "jag älskar dig , jag älskar dig mest , jag älskar dig mer än mest .."

det kommer alltid att vara du&jag för mig , för det var den bästa tiden i mitt liv , och minnen försvinner aldrig , inte våra iaf .

jag älskar dig mest annie , och jag glömmer aldrig våran tid , vi SKA ta tillbaka den ..

jag lämnar dig aldrig blodsyster .

något underbart förstörde något mer underbart ..

2009-04-28 @ 13:34:07
Postat av: anna da ganstaaahhh (H)

du är så fin.

vi måste ses,

seriöst jag får damp annars.

<3

2009-04-29 @ 21:04:16
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: svar till anna da ganstaaahhh;

2009-05-01 @ 15:18:56
Postat av: svar till anna da ganstaaahhh;

saknar dig också. tack för allt frånm igår <3

2009-05-01 @ 15:19:47
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: malin andersson :D

sötaste annie!

2009-05-02 @ 00:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0