Kom tillbaka.

Hejhej.

Idag vare först skolan, jag och Mathilda fick sluta 2 timmer innan eftersom Mathilda glömde sin väska på perrongen i Södertälje hamn. Sen drog vi till stan iaf och åt , köpte ite saker och var med Eme och Mäddy ett tag. Efter stan vare träning, gick riktigt bra fast det var inte jobbigt. Tiden gick jätte fort. Nu blire bara ta det lungt resten av kvällen. Imorn blire ia skolan sen vara med Danne, vet inte vad vi ska göra men ah. På Fredag drar jag och Julia till öland ! vi kommer ha bäst älskling. Men kommer sakna er alla här hemma! Hare bäst allihopa, (jag vet att det är svårt utan mig men ni får försöka) haha förlåt jag har damp. OCH DET ÄR VÅR ! fyfan vilket härligt väder det var idag asso ! nu får det fan heller börja snöa igen iaf!
Just nu vill jag bara ha sommar, och få tillbaka alla dagar och år med dig Jennifer.
Varje dag tänker jag på oss, det är svårt att hålla tillbaka tårarna när alla minnen kommer upp igen. Allt jag gör nu speglas tillbaka på det som du och jag alltid gjorde. Fyfan måste det var så jobbigt ? vad ska jag göra ? Du kom mer föralltid att vara min bästavän längst inne i mitt hjärta. Tack för allt.


puss på er alla. / annie

Kommentarer
Postat av: je

i tio underbara dagar är du BARA MIN <3

2009-04-02 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0