Jag är starkare än du.

Tjoho.

Igår kväll var det först riktig god påskmat, efter det vare tvn som gällde. Vi kollade på först Wild Kids och sen Robinson. Mysigt mysigt. Där emellan fick vi leta efter påskägg också . Hittade mitt typ sist men sånt ät livet. Fick iaf pengar och godis i.
Vi spelade kort ett tag på kvällen också men sedan gick vi och la oss.
Imorse gick vi upp typ halv ett och började fixa oss. Efter det åkte vi till köpstan och shoppade jag köpte, 3 solbrillor, present till Danne och sminkborttagnigns medel. Det var väl bra.
Sen gick vi iallafall och käkade pizza och sedan åkte vi hem igen. Då la vi oss i hängmattan ute på altanen och solade och lyssnade på musik. Riktigt lyckad dag faktiskt.
Imorgon åker vi hem till Södertälje igen , ska bli skönt att få komma hem. Även fast det har vart riktigt kul och mysigt at vara här.
Men imorn blire någ mest att sitta i bilen en hel del, sen på kvällen ska jag träffa älsklingen tror jag. Men ah ..
Hoppas ni alla har det jätte skönt i värme. Jag är iallafall skit glad över att det faktiskt är vår nu.

Ha det bäst.
P U S S /annie.




" Det var aldrig meningen. Du måste förstå det .. "

Kommentarer
Postat av: ANNA

vill du prata? <33

2009-04-13 @ 11:40:34
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: Svar till Anna :

du vet redan. men när vi träfas kan jag berägtta mer <33

2009-04-15 @ 20:05:31
URL: http://anuwsi.blogg.se/
Postat av: Svar till Anna :

du vet redan. men när vi träfas kan jag berägtta mer <33

2009-04-15 @ 20:05:38
URL: http://anuwsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0