I want you with me now.

Helojsan

Har inte bloggat på länge. Men har typ inte haft tid eller ork. Under dom senaste dagarna har jag väl inte gjort så mycket. I helgen typ hade jag film kväll med Danne, Rikard och Filip. Vi typ kollade på HSM, efter det sov jag hos danne. Jag typ höll han vaken hela natten men ändå . Förlåt älskling. Jeje.. sen har jag typ vart på "självförsvars kurs " det var riktäätte igt kul faktiakt ! Sen blev jag iaf sjuk .. Nu sitter jag hemma i soffan iaf och kollar runt på tvn. Finns absolut ingenting bra (?).
Idag ska jag bara ta det lungt iaf. Saknar min älskling.. Och pappa säger att jag måste vara hemma imorn också. Så får inte träffa han på jääätte länge typ . Jeje. Orkar typ inte skriva mer.


18/1-09 släpper dig aldrig Daniel. <3

Ha det bäst
P U S S / annie




" Du är inte den du var. "

Kommentarer
Postat av: ANNA WOOKPANNNAA (h)

2009-04-20 @ 14:58:48
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: ANNA WOOKPANNNAA (h) nummer 2 XD

ojojoj, vad gjorde jag nu?

haha sv: asså det är inte ngt speciellt, finns för dig med! älskar dig annie. alltid vi!<3

2009-04-20 @ 14:59:40
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: Svar till Anna Wookpanna nummer 2 ; (A)

jag kan förklara på sms eller när vi träffas ! älskar dig mer anna. Saknar dig ap mycket <3 Ingenting kommer kunna skilja på oss ! <3

2009-04-20 @ 18:07:36
URL: http://anuwsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0