I want you back.

Nämeh tjaaaa! ..

Idag har vart en hemma dag framför datan och tv. Kollat på lite filmer och typ MASSA tvprogram.
Ah har precis ätit middag och ska snart upp och städa mitt rum..
Det behövs! Men det kommer bli jobbigt .. Ah sen blire någ en dusch och sen lite tv och sen måste jag sova.
För imorn blire skola igen! Egentligen borde jag vara hemma veckan ut och vila . Men vill träffa Danne innan han åker till Göteborg, och vill träffa alla andra också!
Det är iallafall en skön dag imorn, eftersom jag inte får vara med på idrotten har jag lunch rast imorn också! Inte för att jag brukar gå på idrotten men imorn slipper jag iallafall skolka och skriva falska sms. HAHA.
Nej men jag har inte så mycket mer att skriva eftersom under mina senaste 3 dagar har det inte hänt mycket. Och då menar jag det.
Jejeje..

Ha det bäst alla.
KYSSAR / annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0