I mina ögon har du inte längre någon chans.

Hejsan

Dagen har börjat riktigt segt. Åt frukost och halv sov i soffan. Sen duschade jag en låång härlig dusch, sen fixade vi oss och sen har vi bara tagit det lungt.
Nu ska vi iallafall snart till kalmar. Tror jag ska köpa en klänning som jag såg senast, på Gina Tricot. Sen ikväll kanske vi ska till Amel och Kim. Hoppashoppas.
Nu sitter iallafall min älskling på planet på väg till Holland. Alla håller tummarna för att det går bra när han tävlar.
På måndag åker vi härifrån och drar hem till södertälje igen. Det ska bli skönt att komma hem. Men kommer sakna alla här.


Ha det bäst.
P U S S / annie























Saknar dig hjärtat. De betyder så grymt mycket för mig, släpper dig aldrig bästavän. <3                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0