´Dags att se till verkligheten, våran tid är över.

Hejsan.

Igår var det en lång och skön slappdag framför tvn. Vi kollade först på "Inte utan min dotter" den var bra, fett hemsk för allt var sant! Sen såg vi iallafall "Blood diamond" den var väl bra, fett seg bara och ville typ stänga av den 5 gånger. Men Julia fick mig att förstätta titta. Senare på dagen gick vi ner till vattnet och hade JÄTTE kul.. heh fråga inte vad vi gjorde. Det får bara jag Julia och Mathilda veta. Men vi nhade skit kul iallafall.
Sen vare mat som gällde, det blev  Klyfftpotatis med Kyckling (a) det var riktigt gott. Efter en lång middag med kanske hemskt snack vare dags för kortspel med Julias föräldrar.
Och eftersom att jag typ suger kom jag 3 som alla andera gånger. haha.. ah.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra .. det blir väl antagligen bara vara hemma, eftersom alla andra som är kul här går i skolan .. I helgen blire mycket skoj med Amel och Kim iallafall.
Saknar er alla där hemma.

Hare bäst.
P U S S / annie


''













" Jag tänker inte vara ngn jävla reserv för dig. Du ska inte få komma och gå som du vill.. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0