livet vänder.

hej alla fans.

ígår kväll sov anna hos mig och på kvällen var vi med filip
 och typ sjöng sing star och lite så , sen typ kolla vi på film,
iaf, idag när vi hade fixat oss och så åkte vi och gjorde massa saker,
 jag har fått tillbaka min mobil! jag är fett glad! haha, a sen åkte vi hem och lagade mat,
anna var fett dum och reta mig för att jag inte kan stecka/skära falukorv :o
 hur ofta kabn man de lixom ? ;O
a sen skulle anna hem och jag typ städa mitt rum och sen gick jag till jenifer,:)
så nu är jag med jenifer och jag ska sova här och vi ska typ snart på bio (: puss på alla :) p.s mår mkt bättre nu . <3


/anuwsi

Kommentarer
Postat av: ANNA :D

hahaha men du är bäst på att skära falukorvsskivor annie,.. eller inte(A) haah sötnos <33 puss /anna :)

2008-10-19 @ 01:33:25
URL: http://ahnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0