i will never give up you..

hej alla fans,
dagen har varthelt okej, det börja med att skolan åte till mälarbadet det var faktiskt kul, jag poch julia badade med jeansobh, haha fett kallt :O aha sen typ körde i massa lekar -.- haha omg, sen kom iaf eme och mäddy ditt det var fett kul vi tylekte oh skrattade hela tiden :) haha <3
sen typ drog jag hem till juliaoch vara med henne och mathilda, vi typ kollade på film och hade damp (: " hahahah det ligger en nuddel i handfattet!" HAHA omg jag kunde seriöst inte sluat garva HAHA, bsta med er asso,
men sen tp när vi kollade på tv blev det typ säst, fråga inte vrf.. men a sen typ sklle m he och då gick jag och julia ner tll maren och snakcade sen gick vi till henne och åt, oc sedan skulle jag hem :P
 hihi fettt kul på vägen hem till mig, jag och julia hade damp;) (som vanlit ) =)
men nuska jag typ sova för jag är skit trött.
men imonnr i sklan ska vi fan ara med småbarnen :O:O
omg.. palla..
sen efter stan skajag typ vara med saara oh så, :),
puss på alla :) su och svälj ha en trevlig helg :D

pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0