i need you,.

tjollahopp,
idag var de först skolan. hade jävla kulturdag ed småbarnen -.- haha omg, och både aara och julia var sjuka, för saara är mitt egna lillamens barn :D:D<3
iaf, de var bästa dgen med mathilda värsta SAMS jue ;) hihi
sen efter skolan var jag med jenifer och sedan och felizia, sen vare stalet.. suck.. sen kom jag hem och då vara jag med jenifeoch sebbe och typ kjelle i 1 min :S haha, nu sitter jag iaf här och har bajstråkigt.. -.-

jag orkade igentligen inte skriva blgg men bara för att saara är min porrtvilling så gjorde jag de hihi (A) bara fr att jag älskar henne wiie :)

OCH VET NI VAD :o JAG SAKNAR GIDETUN FETT MKT :( hon är dunder! <3

puss på alla (saara jag orkade inte skrva mer P:)

extra puss på min bästavän jenifer :):)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0