ge tillbaka allt..

hej alla fans,
den här veckan har vart skit mått dåligt varje dag och massa.
nu sitter jag iaf och väntar på att ana och filip ska komma har fa väntat EN timme!
anna ska iaf sova här fett mys,
iaf idag var de först skolan det var helt okej men jag typ atar alt och alla..
sen var jag med filip, gustav, adioch saara de var mysigtvärre, sen vare träning,
med älsklingarna, sista seriematchen är på sndag på järna om vi vinner blire pizza efter (a)
har ny pea alla skapar rel. spoorres' atp.

saaaknar alla fucking gamla tider det är det ända jag tänk på den här veckan förlåt alla om jag varit arg och grinig mot er men jag ha verkligen mått skit.

" du tycker de var jobbigt att det bara var du som kämpade, du slutade och de slutade så här..
du klagade på att det var jobbigt oc ´h jag behandlade dig som skit men vrfgöra tillbaka ? vrf göra exakt de som jag gjorde mot dig som du tckte var dålig ? ska jag också bara släppa allt och vi kanske fortsätter leva utan varandra hur är det du vill ha ? om du tykte det var jobbigt  varför ska jag behöva å igenom samma sak ? jag lskardig mest men du verlar inte förstå.. "

du vet vem du är och  jag hoppas du läser det häroch tar åt dig för jag menar exakt varenda ord.

/ anuwsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0