fredag/lördag (A)

tjollahopp, 

idag/igår var det först skolan det var typ trååååkigaste hade redovisning och kunde typ ingenting -.- tur att man inte får betyg ;) hihi, men det var fett me skojj för camilla och hennes kompis sofia kom till min skola så det var kul(: iaf, sen efter skolan drog jag hem till julia lr a vi köpte godis först på stan (A) wiie förlåt att vi är tjåkkizar HAHA, 
sen var det iaf träning (: det var skojigt men jag hatar vår tränare jane,, omg.. sen när jag kom hem typ fixade jag mig och sen drog jag till anna , lr a vi köpte också godis först, og jag kommer typ bli fett HAHA , då träffade vi iaf lite kul folk :) GRATTIS PÅ EMELIE SOM FYLLER 15 ÅR :):)<3  
HAHA asso shit jag och anna är fett coola vi gick med moppehjälmar AHHA se upp för oss! wiiee :;) 
a men vi typ kollade på film den var lite bra .) men nu ska vi tyup *host* sova ;) haha <3

P,s grattis på camilla som fyller 14 år idag! 13 september asso ; ) hihi

puss på alla sötararingar där ute :) 

mathilda och saara ni är så rara! hhaha jag har ryck -.- hihih <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0