du är musiken i mig.

förlåt att jag inte skrivit på länge men ska börja med att berätta om dagen igår..

vi kom till ksolan och vi skulle på utflykt,, haha marie vår cp lärare stog och berättade i 15 timmar exakt vad som sulle ända i en mörk tunnel typ omg.. HAH a sen åkte vi typ tåg 40 minuter oh sen gick vi i den där jävla tunneln och vår lärare fick damp på mig för natt jag hade mössa haha omg.. :p vi var typ där 10 minuter sen skulle vi åka tåg igen hem :O åkte typ tåg hela dagen -.- iaf när vi kom hem gick jag och mathilda till mig och åt (tjockisar) och sen typ inget ,
efter de kom julia och vi köpte kräftor med adi och sen kom saara, sen hade jag träning och det var eftt kul  :)
sen åkte vi hem duschade och så sen satt vi och väntade på mathilda i massa minuter för hon kom aldrig :O när  hon kom blev det kräftskiva och vi var fett damp :)  vi kollade på film och tjockade oss med godis och chips (: sen omnade alla utom jag :O var vaken till 3 och alla andra somna vid 12 :o fett trist. -.- hihi sen väckte dom mig vid 8 omg dom är fan dumma i huvudet;)  sen åkte jag till min farmor och  farfar och träffad kusiner oh så :) det var ganska mys för mina kusiner är bäst (A) haha, sen åkte jag direkt till julia för jag ska sova här  wiiee, hihih nu sitter vi och kollar på en skräck film som är helt cp för det är typ inte en skräck film :p haha, nu orkar jag inte skriva mer men a imorn har vi match fast jag ska ibte spela så lycka till mina älsklingar :) <3

pusssss §§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0