hej alla fans. (=

hej alla fans,
idag varem skolan som vanligt, hade skolfoto -.- omg hatar footoografen typ pervers :o
fett läskig, iaf alla 9.or var fett söta dom hade spexfoto och alla var grymt söta ;)
iaf, skolan var helt o´kej jag har typ vart pluiggis idag HAHA ;) första gången typ ;)
nu sitter jag iaf här med julia och mathilda, julia ska snart ha iup-samtal och jag och mathilda ska ha lite damp (A) sen ska vi typ till julia och äta, sen vet jag inte vi ska väl hitta på något kul :)
daffy var fett gullig idag för saara och julia sminkade ghan till fjortis / katt, hihi sen skulle jag och julia hjälpa han att få bort sminket haha typ hej vatten över hela golvet ;) a men nu sitter vi typ och drygar oss i skolan o0ch egenligen skulle jag vara med danne men sen försvan han och jag har inga pengar så jag kan inte ringa 0och han har inte hört av sig lr nått ;(
iaf kommer mer ikväll så får ni höra fortsättnigngen (A)

puss och kram vi syns på stan (AA*) §
/anuwsi

Kommentarer
Postat av: sanne

Jag har utmanat dig !

2008-11-01 @ 13:10:44
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0