fredag/lördag.

fredag; 
först var det skolan det var helt okej med undantag, vi hade typ damp ch dom mobbade mig för att jag går utåt med mina fötter, och sen på samlingen gjorde hela saaras grupp narr av mig och henne haha, fett sajjk ;) men det är ju bara för att jag oh saara är bäst (A).
 efter skolan drog iafjag och julia hem till henne och kollade på film och lite så. sen drog vi till sta och åt på nancy (A) då träffade vi kia och ida , sen ty drog vi hem till mig och kollade på camp rock den var jätte bra ()A fast de  var ingen riktig film för dom kysstes aldrig (A) hhah ;)
 men iaf sen typ givk vi ut och var med chris, tanja och david det var lite kul (A) men det var inte länge. sen typ kollade vi på film och typ somnade :O
 vi somnade fett tidigt (A) och jag typ vaknade halv 8 idag :o haha (A) men sen åkte vi till julia och nu kollar vi på askungen (A) hahah alltid vi jävla mobboffer (A)
 hihi sen nu ikväll ska jag sova hoa henne och vi kanske ska träffa flip och några :) ,

men puss på er alla för nu orkar jag inte skriva mer (A) det kommer mer senare pussspå alla :)

/anuwsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0