puss på dagen (:

hejhopp allihoppa (:,

idag har jag aförst vart med älslingen tyff, vi typ spelade lkort och kollade på film ( she the man) fett myss,,
sen åkte jag iaf till stallet och red min lilla polle (A) , när jag kom hem blev det hopp in i duschen och sen ta bussen ner på stan och träffa saara och linda och mattias, men vi typ träffa massa mer, typ cmla , vendela, melinda, tove, becka, m.m sen typ åkte vi hem till saara jag och hon och vi typ gör ingenting (A), men jagska iaf sova här fett mysigt (a),
HIHI alla ger julia en stor applåd som dödade en mygga igår :) haha hon är fett STOLT så att alla vet (A),

p.s hatar typ jävla kärleken .. ingtenting blir som det ska och man får aldrig den man älskar.. nu gillar jag iaf (typ) inte för att jag kan släppa er men det ä fett jobbigt allt, så kuk i allt som har med kärleken att göra.. !

på måndag börjar skolan, ska bli fett jobbigt men ändå kul ! , fan vad jag saknar alla lixom, och det är ju fett kul att bar va i skolan, men lixom att plugga -.- fyfan, haha glad att jag inte får betyg iaf (A), jag varnar er saara och julia, ni kommer fan aldrig kunna jobba när jag är i närheten (A) hihi , a iaf nu ska jag och saara typ kolla på någon film och dricka cooola :D( mitt knark ) hihi, hoppas inte att saara somnar halv 1 som förra gången bara (A), fast det var ju kul att var med hennes lillebror när hon sov så ja (A) , haha nu ska jag sluta skriva, hoppas alla har det bra

puss på alla, extra puss på julia och saara som lyser upp mina dagar och alltid får mig att skratta när jag helst vill gråta , <33

( fuck allt och alla så ka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0