fuck allt

hej allihoppa.
idag har jag först vart med felizia och eme fett mys ^^ , sen iaf drg vi ner på stan och träfade cmla och vendela, men skulle typ dra på en gång, men sen när jag kommer hem så är jag såklart utelåst :O , så jag gick till jenifer, då typ gickvi ut och det v fett kul för vi täffade albin o han är fett soet och sanad (A), hihi han ville ge oss en puss (A) , men sen iaf blevvi typ på körda av en jävla fittgubbe i en bil :O han ara körde när vi gick där -.- , men iaf det visde dig att han var e knarkgubbe som kte till sin knarkkäring och hämtade henne och knarket och sen typ spionerade vi på dom, sen när dom skulle åka så åker dom rakt emot oss vi typ dog vi ba; ahh vi måste gömma oss in i busken, nej bakom väggen ah ducka! hihi men dom såg oss -.- fan lixom hihi men det var fet skojj, sen hade jag typ tränign fett skojj att räffa alla igen :) men det regnade (suck)  men iaf nu bråkar ja med eme och alltjag kan tänka på är typ gamla tider kuk i allt säger jag bara .. fan måste allt vara så svårt ? vrf måste alt bli så fel ? danne jag älskar dg men vet inte vad jag ska göra.. :( hoppas att allt löser sig för allt är typ helt p just nu .. p.s puss på julia som hjälpte mig med bloggen (A) och frästen jag åt världeeens godaste klbba nyss (A) ( ANTECKA) hihi ,

saara saknar verkligen oss, älskar dig skitmkt älsklng <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0