hellu

hej allihoppa , har inte skrivit  ålänge men hart inte orkat (A) ,

18/8 igår började skolan *suck , men det var kul att träfa alla :), sen eftr skolan ch jag ner på dtanemd mathilda och julia det var fett kul :) ,
sen drog jag och julia hem till henne och kollade på karlsson på taket :) han äger och är bäst (: så jävla st, och lik alexaner linden (A) hahha, jag och jennifer har känt varandra i 5 år iaff :D men vi frirade inte ens.. :( <3

19/8 idag vare skoan igen och det var typ boorig, typ bråkade med saara och det var hemskt,, men det var ku att träffa linda (hon kom till ksolna ) :hihih, sen gick jag typ hem och jgjorde ingenting -.-, sen hade jag tänigng och fick trffa cassi igen , har saknat dig mest gmn! , HON ÄR FÖRAN NEGER NU ! :o:o, hon är skit brun omg ni ska se ;), 

nu sitter jag iaf och kollar på huntricket kan typ alla repliker HAH omg .. -.- tnt man är,  iaf imorn ska jag vara med julia och sen har ja tränigng,

p.s bråkar inte med saara längre för jag äskar henne (: <3,

puss på alla :) , och vet ni julia jorde om värsta söta bilderna til mig .:)  men jag orkar inte lägga ut dom (A) , men jag älskar henne verkligen §§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0